فروشگاه سایت فروشگاه سایت فروشگاه سایت "دانلود آهنگ جدید حمید عسکری.یگانه.چاوشی.یاس.شاهین نجفی.شادمهر

javahermarket

دانلود بازی Diablo III Collectors Edition دیابلو 3
 
كد تقويم
 
Fun &Love
every thing u want
 
 

 

 

 

 دانلود بازی Diablo III Collectors Edition دیابلو 3


|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور های RapidShare|

Collector's Edition   MihanDownload ♦  Blu-Ray Quality  FULL

نام بازی: Diablo III Collector's Edition
پلتفورم : pc
ژانر: Action
تاریخ انتشار جهانی : 2012
تاریخ انتشار در آمریکا : 2012
تاریخ انتشار در اروپا : 2012
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Blizzard
مد بازی : ---
حمایت توسط : Blizzard
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

بازی Diablo III  ، یکی از بهترین بازی های سال 2011و یا شاید بهتر باشد بگوییم یکی از بهترین بازی های سال 2012 میلادی است . بازی ای که با انتشارش سبب حیرت بسیاری از گیمر ها علی الخصوص منتقد ها شد .نسخه Collector's Edition این بازی هم اکنون از وبسایت میهن دانلود آماده دریافت است .  بهشت ها دوباره به لرزه در خواهند آمد. دو دهه از پا گذاشتن لرد های جهنمی DIABLO ، Ba'al و Mephisto به Sancatury میگذرد ، بیست سال از حمله ی وحشیانه ی سپاه اهریمنان به انسان ها و کشتاری که هیچ کس وسعت آن را نمیداند
 ، اما برای آنان که سال ها با سرکردگان شیاطین جنگیده اند خاطرات خیلی دیر محو می شوند. نگامی که Deckard Cain به کلیسای مخوف Tristam پای نهاد تا اسراری را برای مبارزه با شیاطین بیاموزد ناگهان گلوله ای عظیم و آتشین از آسمان به زمین برخورد کرد و این ورود دوباره ی پادشاه تاریکی و وحشت Lord Diablo به Sancatury بود ، با بازگشت او شایطین باستانی از نیستی برخواستند و قهرمانان Sancatury آماده شدند تا بار دیگر از دنیای فانیشان در برابر Burning Hells دفاع کنند . شروعی دوباره بر ترس ، کشتار و البته شجاعت و ایثار ! جهان فانتزی تاریک، به نامSanctuary در انتظار شما است .اما همه چیز در محیط پیرامون شما پویاست ! همه چیز در حال حرکت است ! مبارزه با ارتش آسمانها ارتش دوزخ همه ی آن چیزی است که با آن رو به رو هستید . دیابلو نخستین بار در سال 1996 توسط شرکت بلیزارد که بازی موفق warcraft را در کارنامه ی خود داشت برای پلتفرم pc و مکینتاش عرضه شد و به نوعی سبک نوینی از بازی های نقش آفرینی را ابداع کرد.دیابلو بسیار مورد توجه منتقدان و بازیباز ها قرار گرفت و بعد از عرضه ی نسخه ی پلی استیشن(در سال 1998) و عرضه ی یک اکستنشن پک(در سال 1998)،شماره ی دوم این بازی در سال 2000 منتشر شد و باز هم مورد توجه قرار گرفت.بعد از اینکه بلیزارد diablo 2:the lord of destruction،اکسپنشن پک دیابلو 2 را در 2001 منتشر کرد دیگر خبری از این عنوان نبود؛اما گیمرها همواره در انتظار عرضه ی نسخه ی جدیدی از این بازی بودند تا اینکه بلیزارد پس از مدت ها تکذیب عرضه ی دیابلو 3،بالاخره در مراسم WWI خود در پاریس،عرضه ی سومین شماره از این عنوان فوق محبوب را تأیید کرد.به گفته ی یکی از مقامات بلیزارد،ساخت دیابلو 3 از 4 سال پیش آغاز شده بود.همچنین بر مبنای گفته های فرانک پییرس،نائب رئیس بلیزارد،دو شماره ی قبلی سری دیابلو موفق به فروش 18 میلیون و 600 هزار نسخه ای شده اند که این خود نشان دهنده ی محبوبیت عظیم این سری است. دیابلو 3 در درجه ی اول یک بازی cooperative است اما امکان بازی کردن آن به صورت تک نفره نیز وجود دارد.

 

  قابلیت بازيابي فايل هاي فشرده و روش آن:
 
فايل هايي که براي دانلود قرار گرفته اند چندين بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روي هاست توسط تيم نرم افزار ميهن دانلود تست گرديده در نتيجه فايل ها کاملآ سالم هستند اما در برخي مواقع به دليل توقف هاي موقتي که کاربران در هنگام دانلود فايل ها انجام مي دهند فايل ها دچار مشکل مي شوند بدين صورت که پس از دانلود و استخراج فايل ها از سوي نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو ميشوند. اما جاي نگراني نيست چون فايل ها به گونه اي فشرده شده اند که داراي قابليت بازيابي هستند. به همين منظور کافيست که فايل معيوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنيد و سپس با انتخاب گزينه Repair اقدام به تعمير فايل فشرده نماييد.
 
 
 



راهنمای عمومی نصب بازی ها  :

اینجا کلیک کنید


  راهنمای نصب بازی  Diablo III Collectors Edition :

بعد از دانلود و اکسترکت بازی ، فایل موجود را با که پسوند *.arc دارد با نرم افزار مربوط باز شود .


http://mihandownload.com/assets_c/2009/10/ICO-download-thumb-240x240-1262.gif دانلود بازی Diablo III Collectors Edition از رپیدشیر :

دانلود

 


 دانلود بازی Diablo III Collectors Edition دیابلو 3  دانلود بازی Diablo III Collectors Edition دیابلو 3  دانلود بازی Diablo III Collectors Edition دیابلو 3  دانلود بازی Diablo III Collectors Edition دیابلو 3  دانلود بازی Diablo III Collectors Edition دیابلو 3  دانلود بازی Diablo III Collectors Edition دیابلو 3  دانلود بازی Diablo III Collectors Edition دیابلو 3  دانلود بازی Diablo III Collectors Edition دیابلو 3  دانلود بازی Diablo III Collectors Edition دیابلو 3  دانلود بازی Diablo III Collectors Edition دیابلو 3  دانلود بازی Diablo III Collectors Edition دیابلو 3

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <حال وسرگرمی> Fun &Love و آدرس funlove.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 130
بازدید هفته : 165
بازدید ماه : 156
بازدید کل : 174644
تعداد مطالب : 222
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1